Horselenberg blijft het tweede elftal trouw

Peter Horselenberg blijft ook komend seizoen de trainer van het tweede team van vv Twenthe. Net als de rest van de technische staf heeft de clublegende zijn contract met een jaar verlengd. Horselenberg is al jaren verbonden aan het tweede team en bivakkeert momenteel in de onderste regionen. Maar de laatste wedstrijd voor de winterpauze werd nog knap gewonnen. Onder meer aan de hand van de weer fitte Mark Nijland, die overigens op die dag ook afscheid nam als speler van het eerste team. Hij werd in het zonnetje gezet en officieel benoemd tot topscorer aller tijden van het eerste team. Binnenkort meer over Nijland in het clubmagazine Op de Slof.

Bericht geplaatst op zaterdag 14 december 2019 om 13:18u14-12-2019 @ 13:18u | Link