UNIVÉ OLIEBOLLENCROSS BIJ TWENTHE: ZONDAG 5 JANUARI 2020

Dit jaar voor de veertigste keer, doe mee!

Goor - De traditionele oliebollencross van de vv Twenthe wordt dit jaar gehouden op zondag 5 januari 2020 en dat is dan meteen een jubileumeditie, want de oliebollencross wordt dit jaar voor de 40e keer georganiseerd. Vlak na de feestdagen is er natuurlijk weer behoefte aan beweging en gezelligheid op ons sportpark, dat komt dus goed uit. De oliebollencross is meteen de eerste sportieve activiteit in het nieuwe jaar.

Het hoofdnummer is dit jaar natuurlijk ook weer de prestatieloop met afstanden van 1000 meter (voor de allerkleinsten) 2,5 - 5 en 10 kilometer. Voor de wandelaars staat er weer een heerlijke zondagochtend-frisse-neus-wandeling op het programma. De wandelaars kunnen vanaf 10 uur starten. De lopers kunnen inschrijven vanaf 9:30 uur. Een uurtje later rond half elf volgt dan het startschot voor de cross. Voor de broertjes en zusjes van de actieve lopers zijn er voldoende kleurplaten en stiften in de kantine aanwezig. De jongste jeugdelftallen krijgen via hun leiders van tevoren een kleurplaat die zij op zondag mee mogen nemen naar de kantine.

De organisatie rekent dit jaar weer op veel deelnemers uit alle geledingen, jeugd, dames, meisjes, senioren en natuurlijk: de spelers van de selectie. Dus, dames en heren trainers: een goed begin is het halve werk. Natuurlijk wordt er weer voor een gezellig sfeertje gezorgd rondom de cross.

Zondag 5 januari 2020 – UNIVÉ Oliebollencross / Kleurwedstrijd / Wandeltocht / Prestatieloop over diverse afstanden / Oliebollen en warme chocolademelk

Voor de jongste jeugd worden er van tevoren kleurplaten verspreid voor de kleurwedstrijd, ook in de kantine kan er volop worden gekleurd, er is voor iedereen een prijsje. Loop je zelf niet mee, meld je dan aan om te helpen bij de organisatie (Rudi Vrielink: 271670) en kom in ieder geval om de sportievelingen van onze club aan te moedigen!

Graag tot zondag 5 januari 2020

UNIVÉ is de officiële sponsor en supporter van de oliebollencross van Twenthe!

Bericht geplaatst op vrijdag 20 december 2019 om 15:03u20-12-2019 @ 15:03u | Link