EXTRA PRIJZEN 40e editie Univé Oliebollencross!

Goor – Voor de 40e keer wordt aanstaande zondag de traditionele Oliebollencross bij Twenthe georganiseerd en daarom zijn er zondag extra prijzen te winnen voor alle deelnemers, vrijwilligers en teams!

De organisatie van de oliebollencross heeft in overleg met het bestuur besloten om na afloop van de jubileumeditie enkele fraaie prijzen te verloten. Niet alleen voor de lopers zijn er prijzen te verdienen maar ook de vrijwilligers en kantinedienstmedewerkers loten mee. Na afloop van de cross vindt er een trekking plaats waar waardebonnen voor de kantine kunnen worden gewonnen.

Deelnemers en vrijwilligers

De namen van de deelnemers en vrijwilligers van zondag verdwijnen in de champagnekoeler waarna, na afloop van de cross, de prijswinnaars worden getrokken. Daarbij wordt de prijs alleen uitgekeerd indien de winnaar ook daadwerkelijk aanwezig is tijdens de trekking. Hierbij zijn waardebonnen te winnen van € 40,00, € 20,00 en € 10,00 te besteden in de Twenthe-kantine. Ook de wandelaars die om 10 uur al mogen starten loten vanzelfsprekend mee, wel graag even van tevoren aanmelden.

Teamprijzen

Daarnaast zijn er drie speciale teamprijzen voor zowel jeugd- als seniorenteams te winnen;

• Het snelste team met minimaal 4 deelnemers per team wint een krat bier.
  • Ook is er een krat bier voor het team met de meeste deelnemers.
  • Voor het jeugdteam met de meeste deelnemers is er een rondje frisdrank of snacks te winnen.

Tot Zondag!

Natuurlijk is de inschrijving weer gratis en de deelname aan de verloting ook. Graag tot zondag 5 januari 2020 bij de start van de jubileumeditie van de oliebollencross! Inschrijven vanaf 9.30u, startschot om 10.30u!

Bericht geplaatst op vrijdag 3 januari 2020 om 12:28u03-01-2020 @ 12:28u | Link