Geen inning van het wasgeld in deze crisistijd

Net als de rest van alle sportclubs in het land wacht ons vv Twenthe eveneens een onzekere tijd. Ook financieel. De kantine van de club is een van de belangrijkste levensaders en de kassa van Jean van Wissing heeft niet gerinkeld. Een aantal sponsors heeft het moeilijk en Toch vaart de penningmeester nog in een gezond vaarwater. Als geste naar de voetballers is dan ook besloten om het wasgeld van het héle kalenderjaar niet te innen. Mochten leden in de knel komen in het kader van de contributie dan kunnen zij zich melden bij één der bestuursleden. Het is prijzenswaardig om te zien dat een aantal (jeugd)trainers een buiging heeft gemaakt richting de club en heeft afgezien van het restant van hun vergoeding, waardoor de club ook op dat vlak een zachtere landing maakt in deze corona-crisis. Uiteraard zijn we net als alle leden in afwachting wanneer we weer activiteiten kunnen ontplooien op ons sportpark.

Bericht geplaatst op maandag 20 april 2020 om 21:09u20-04-2020 @ 21:09u | Link