TOTO | De eerste tussenstand is bekend!

Allereerst wil de organisatie van de v.v. Twenthe TOTO iedereen bedanken voor het meespelen. Liefst 183 deelnemers, een prachtig aantal voor een eerste editie. Hierbij dan ook de eerste tussenstand: TUSSENSTAND. De competitiewedstrijd tegen v.v. Rietmolen werd met 0-1 gewonnen, iets dat maar liefst 12 mensen exact juist hadden voorspeld. Slechts vier van deze mensen hadden echter ook doelpuntenmaker Jeffrey Asbroek als topscorer. Ramon Voortman, P. v/d Brink, Kees Lammertink en Hans Lammertink gaan dus gezamenlijk aan de leiding op dit moment.

Onderin zien we ook een aantal personen met een wat stroevere start. Zo zien we zelfbenoemd meestervoorspeller Job Vaarhorst nog op 0 punten staan. Het schijnt zelfs dat hij mensen in de organisatie geappt heeft met de mededeling: ``Geef dat geld maar vast``. Voorlopig lijkt dat dus nog niet helemaal uit te komen. Ook Tom `The Machine` Heijmer heeft een stroeve start, overigens is dat naar verluidt ook binnen het veld zo.

Dan nog een tweetal organisatorische mededelingen:

- Er degraderen geen teams uit de vierde klasse dit seizoen. De punten voor de degradanten zullen dus verdeeld worden naar gelang wie op de onderste twee plekken eindigen

- Mocht het seizoen onverhoopt vervroegd worden beëindigd, dan geldt het volgende: Wordt het seizoen door de KNVB voor 1 december 2020 beëindigd, dan ontvangen de deelnemers hun inleg terug. Mocht het seizoen op of na 1 december eindigen, dan geldt de tussenstand van dat moment, ongeacht het aantal wedstrijden dat de teams dan hebben gespeeld.

Bericht geplaatst op vrijdag 25 september 2020 om 18:08u25-09-2020 @ 18:08u | Link