Ledenvergadering krijgt digitale uitgave, Nino Spoelder voorgedragen als opvolger `De Coef`

Door de corona-maatregelen is er eind september ook een streep gezet door de Algemene Ledenvergadering van onze vv Twenthe. Achter de schermen zijn we druk bezig om een digitale editie uit te schrijven. Daarover zal later op deze site worden gecommuniceerd. Op de agenda zullen naast alle jaarcijfers ook twee bestuursposities worden omcirkeld. Zo stelt penningmeester Erwin Brinkers zich wederom verkiesbaar en is Nino Spoelder voorgedragen om Martijn van Coevorden te vervangen als secretaris binnen het bestuur. Op dit moment neemt Nino al tijdelijk wat taken waar van Martijn inzake de correspondentie van de club.

Bericht geplaatst op donderdag 22 oktober 2020 om 13:14u22-10-2020 @ 13:14u | Link