Van de technische commissie: Indeling teams en trainers & Ballon d`Or

Het vorige bericht van de Technische Commissie ging onder andere over de inventarisatie van spelers en teams voor het komend seizoen. In de laatste TC-vergadering is hier wederom over gesproken en we kunnen melden dat deze concept teamindeling binnenkort wordt besproken met de jeugdcommissie.

Trainers
Dat geldt ook voor de trainers voor het nieuwe seizoen. Veel van hen hebben toegezegd komend seizoen door te willen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee, hierdoor komen we al een heel eind met de indeling van trainers voor de nieuwe teams. De vrijwilligers die de diverse teams assisteren, begeleiden en/of trainen bewijzen ons en de club een grote dienst! Mocht u ook geïnteresseerd zijn om komend seizoen hieraan bij te dragen dan verneemt de TC dit graag (via Raymond Wolbers, tel.: 06-55308200).

Voetbaldag
Ook maakten we in ons vorige artikel melding van een trainingsdag voor de jeugd, de zogeheten Ballon d’Or v.v. Twenthe. De dag staat organisatorisch al voor een groot deel in de steigers. Echter is door de organisatie besloten om deze dag door te schuiven naar later moment vanwege de Covid-maatregelen. Meer informatie volgt zo spoedig mogelijk.

Tot zover en vriendelijke groet,

Technische Commissie v.v. Twenthe

Bericht geplaatst op zaterdag 10 april 2021 om 11:03u10-04-2021 @ 11:03u | Link