Ook geen Regio Cup voor senioren

Geen competitie en nu is er ook al een streep gezet door de Regio Cup voor de amateurvoetballers van vv Twenthe en de rest in het land. De KNVB besloot vandaag dat dit toernooi definitief niet meer haalbaar is voor de senioren. Voor de jeugd blijft de optie nog wel open. Zij mogen ook onderling nu partijtjes doen binnen de club. De Regiocup was door de KNVB in het leven geroepen als alternatief voor het afgebroken seizoen vanwege de coronamaatregelen. Teams zouden, zodra het weer mocht, in pouleverband tegen clubs uit de buurt (vriendschappelijk) wedstrijden spelen. Voor de voetballers (vanaf 27 jaar) blijft het dus nog even doorbijten. We hopen zo snel mogelijk iets voor deze groep te kunnen regelen.

Bericht geplaatst op donderdag 6 mei 2021 om 15:19u06-05-2021 @ 15:19u | Link