Ook Technische Commissie gestart met nieuwe seizoen

Ook de technische commissie is vol goede moed begonnen aan het nieuwe seizoen. En ook dit jaar blijft het orgaan zich op gezette tijden melden op het digitale thuis van de club. In de laatste vergadering hebben ze onder anderen het volgende besproken:

• De TC wil voortaan spelers en ouders nog beter informeren over trainers, trainingstijden, teamregels enzovoort.
  • De huidige stand van zaken wat onder meer betreft trainingstijden en veldindeling, kleedkamerindeling en ook de elftalindeling. Hier en daar moeten we op korte termijn nog enkele aanpassingen doen. We hopen daarmee een goede start van de voorbereiding en het nieuwe seizoen te maken.

Hierbij wensen we alle jeugd- en seniorenleden een heel plezierig voetbalseizoen toe met hopelijk de nodige successen en sportiviteit.

Met vriendelijke groeten

Technische Commissie v.v. Twenthe

Bericht geplaatst op woensdag 15 september 2021 om 16:06u15-09-2021 @ 16:06u | Link