Lid worden van de Club van 100 met een geweldige actie

De verbouwingen zijn nog altijd in volle gang en de club is bezig om de noodvoorzieningen deze week te optimaliseren zodat alle leden zich nog wel kunnen omkleden en douchen op het sportpark. Ook al is het soms behelpen. Maar het wordt altijd eerst minder eer het mooier wordt, luidt bij veel verbouwingen het adagium. En die verbouwingen moeten ook worden bekostigd. Om die reden is deze week gestart met een nieuwe actie van de Club van 100. Zo kunnen nieuwe leden van dit genootschap tegen een gereduceerd tarief lid worden om de club financieel te ondersteunen bij onder meer het grote project van de verbouwing. De Club van 100 vult dit bedrag zelfs aan bij de eerste 25 nieuwe leden. Wil jij ook lid worden? Vul dan snel dit formulier in.

Bericht geplaatst op woensdag 15 september 2021 om 16:56u15-09-2021 @ 16:56u | Link