Technische commissie: uitwisseling van trainers in december

De Technische Commissie van onze voetbalvereniging heeft ook weer een bijeenkomst gehad in oktober en komt als te doen gebruikelijk met een update:

Van de TC-tafel:

- We constateren gelukkig dat we allemaal weer met voetbal bezig kunnen zijn, zowel op het veld als daarbuiten. Alle teams kunnen weer aan de bak om de punten te proberen binnen te halen. Veel succes en plezier gewenst!

De komende weken zullen o.a. in het teken staan van gesprekken voeren met spelers, begeleiding en trainers van onze selectieteams. Doel is om te inventariseren of we onze selectietrainers ook voor het komende seizoen kunnen behouden. We houden u hiervan op de hoogte.

- Op 3 november wordt er door de Technische Commissie een trainersoverleg georganiseerd. Selectietrainers vanaf de JO13 en deelnemers aan de JVTC-cursus hebben hiervoor een uitnodiging gehad. De avond wordt verzorgd door onze trainer van het eerste Mark Bolink en onderwerp is `Het ontwikkelen van de speelwijze`. We hopen op een goede en inspirerende avond!

- Eind december gaan we `De week van de trainer` organiseren. In die week vindt er een uitwisseling van trainers plaats waardoor er -naast de eigen trainer- een gasttrainer van een ander team is. Op die manier proberen we het contact binnen de club en tussen de trainers nog beter te maken en kan er uiteraard van elkaar worden geleerd. Hierover ontvangen alle trainers en teams nog bericht op een later tijdstip.

Al met al genoeg activiteiten bij onze club op technisch gebied de komende periode.

Met vriendelijke groeten,

De Technische Commissie

Bericht geplaatst op dinsdag 12 oktober 2021 om 16:00u12-10-2021 @ 16:00u | Link