Scorebord officieel ten doop gehouden, Twenthe verliest Hofderby

Het resultaat was uiteindelijk niet verheffend in de derby tegen Rood Zwart (1-3), maar verder kan Twenthe terugkijken op een geslaagde zondagmiddag. Rondom het duel met de buren werd namelijk het scorebord officieel ten doop gehouden met de vrijwilligers en sponsors (TSG) van de club. Dankzij deze twee belangrijke levensaders wordt het Sportpark Piepwillem momenteel onderworpen aan een prachtige metamorfose en dat werd gevierd. Naast de opening zagen ook de nieuwe tenues het levenslicht. De eerste shirts werden overhandigd aan Sven Roetgerink en Simon Hevink. Verder werden Frans Huisstede en Tonnie Veehof bedankt voor hun jarenlange inzet als vrijwilliger.

Bericht geplaatst op maandag 8 november 2021 om 10:35u08-11-2021 @ 10:35u | Link