Twenthe - Hector & bokbieravond afgelast!

Er gaat een streep door de stadsderby van komende zondag tussen vv Twenthe en sv Hector. De burenruzie in de vierde klasse B van het zondag amateurvoetbal is afgelast vanwege een aantal coronagevallen binnen het eerste elftal van Twenthe. Wanneer het duel wordt ingehaald, is ongewis. De derby was op voorhand al gedevalueerd tot een wedstrijd met minder allure door de afwezigheid van fans bij sportwedstrijden. De richtlijnen van de KNVB schrijven echter voor dat de wedstrijd op korte termijn moet worden ingehaald, waardoor de kans aannemelijk is dat ook bij de inhaalwedstrijd geen publiek mag komen.

Update: vanzelfsprekend gaat ook de bokbieravond van donderdag 18 november niet door naar aanleiding van de nieuwe coronamaatregelen.

Bericht geplaatst op donderdag 18 november 2021 om 09:56u18-11-2021 @ 09:56u | Link