Bericht van de jeugdvoorzitter

Beste Leden van VV Twenthe,

Dinsdag 28 oktober jl. heb ik besloten om af te treden als jeugdvoorzitter van VV Twenthe. Een besluit dat je niet eenvoudig neemt en waar een moeilijke afweging aan vooraf gegaan is. Zonder te diep in te gaan op de achtergronden van mijn aftreden, komt het voort uit het niet uitvoeren van een eerder gemaakt bestuursbesluit. De reden die ten grondslag ligt aan het genoemde besluit is voor mij zo principieel dat ik afwijking daarvan niet kan accepteren.

Voor mij is hierdoor een onwerkbare situatie ontstaan. Een jeugdvoorzitter in een dergelijke positie is niet in het belang van de vereniging en daarom kon ik nog maar één conclusie trekken. Ik wil graag benadrukken dat dit aftreden mijn persoonlijke keuze is. Voortijdig aftreden is buitengewoon vervelend, maar soms lopen de dingen zo.

Wellicht ten overvloede, maar dit aftreden zal voor mij op geen enkele wijze van invloed zijn op mijn lidmaatschap of het leiderschap van de C1. Ik wil graag iedereen bedanken voor de mooie dingen die we afgelopen jaren hebben kunnen realiseren en wens mijn opvolger straks veel succes in deze mooie functie.

Groet,

Leo de Leede.

Bericht geplaatst op zondag 16 november 2014 om 20:35u16-11-2014 @ 20:35u | Link