Twenthe 4 zet schouders eronder na ruime achterstand

Op zondagmorgen werd er door Twenthe 4 afgereisd richting Enter met een voltallige selectie, op Tom Heijmer na die nog aan het bijkomen was van de avond ervoor. Na een korte warming up werd er aan de wedstrijd tegen Enter 4 begonnen. Twenthe 4 begon op het hoofdveld van Enter goed aan de wedstrijd zonder tot directe kansen te komen. Het noodlot sloeg echter na vijf minuten al toe toen Niels de Lat ongelukkig terecht kwam op zijn schouder en met leider Joost Haafkes richting het ziekenhuis kon.

Deniz Sogut kwam voor Niels de Lat in de ploeg. Inmiddels was ook Tom Heijmer fit gearriveerd in Enter en nam plaats op de bank. Twenthe was even van slag en kwam op 1-0 achterstand doordat een vrije trap er in vloog. Echter direct na de aftrap wist Jelle de 1-1 al te scoren. Vlak voor rust wist Enter toch weer op voorsprong te komen na een terechte penalty.

In de rust werden een aantal wissels doorgevoerd door Daimy. Vrij snel in detweede helft wist de thuisploeg uit een corner de 3-1 te scoren en leek de wedstrijd beslist. Het werd zelfs nog erger doordat Enter in de 65ste minuut ook de 4-1 binnenschoot. Twenthe gaf echter niet op en kwam via een mooie goal van Jelle op 4-2. Hierna wist Frank de 4-3 binnen te schieten na een combinatie met John Westerik. Enter wist het even niet meer en Twenthe werd steeds sterker.

Twenthe ging door en kwam door zelfs op gelijke hoogte door John die de keeper vanaf de middenlijn wist te passeren. Hierna kreeg ook Enter een paar goeie kansen maar door goed keeperswerk van Stefan en goed vlaggerswerk van Joran bleef het 4-4.

Tien minuten voor tijd wist John Jelle alleen voor de keeper te zetten die niet faalde, 4-5. Enter was helemaal de weg kwijt en Twenthe kreeg nog een paar goeie kansen. Een schitterende bal van Deniz zette Frank alleen voor de keeper die hiervan dankbaar gebruik maakte en de eindstand op 4-6 bracht.

Bericht geplaatst op maandag 24 november 2014 om 14:16u24-11-2014 @ 14:16u | Link