Twenthe E1 wint ook de laatste wedstrijd van 2014

Twenthe E1 won vandaag met 9-3 van Stevo E1. Het was de laatste oefenwedstrijd voor de winterstop en werd in Geesteren gespeeld. En das een best end. Na wat omzwervingen in het achterland kwam Twenthe E1 een kwartier voor aanvang van de wedstrijd aan. Zo begon de wedstrijd trouwens ook.

Na wat omzwervingen in het achterland stond Twenthe E1 op een 2-0 achterstand. Een kwartier voor aanvang van de rust wist Twenthe de wedstrijd te kantelen. Twenthe E1 kwam vaker in de aanval (zie foto van Jorn Gelen). Met een 4-2 voorsprong begon Twenthe E1 aan de tweede helft. De jongens speelden sneller de bal naar elkaar. Zij creëerden meer kansen en konden de voorsprong verder uitbreiden. De eindstand 9-3. Dit was mede te danken aan het uitvallen van de twee beste spelers van Stevo. Zij waren te ziek om in de tweede helft te starten. Iedereen is duidelijk toe aan de winterstop. Laten we maar genieten van de winterstop. Namens iedereen van Twenthe E1 fijne feestdagen en een goed uiteinde gewenst. Tot volgend jaar.

Voor meer foto’s zie snel www.TwentheE1.nl of www.facebook.com/TwentheE1

Bericht geplaatst op zondag 14 december 2014 om 00:08u14-12-2014 @ 00:08u | Link