Overwinning ontglipt

Trainer/Coach Henry Freriksen ziet de overwinning uit de handen van zijn Twenthe E1 glippen. Twenthe E1 verloor thuis met 2-3 van ATC’65 E1. Onze jongens kwamen in dit duel twee keer op voorsprong, maar konden op het einde niet meer onder de druk van ATC uit. ATC staat tweede in de Hoofdklasse en is een goed voetballende ploeg.

De eerste helft had Twenthe E1 het betere van het spel en ATC kon alleen met een paar counters gevaarlijk worden.

De tweede helft gaf ATC steeds meer druk en trokken zij de wedstrijd naar zich toe. Twenthe E1 was moegestreden, maar gaven niet op. De 2-2 viel vijf minuten voor tijd uit een vrije trap. Het was druk voor het doel en op een knullige manier stuiterde de bal via de binnenkant van de paal binnen. Kort daarna kwam de spits van ATC alleen voor de keeper. In eerste instantie kon de keeper van Twenthe de 2-3 voorkomen, maar de bal stuiterde terug voor de voeten van de spits en hij liet de keeper van Twenthe in de herkansing kansloos.

PS. Deze week geen voetbalfoto’s, want de fotograaf floot de wedstrijd.

Bericht geplaatst op zondag 22 maart 2015 om 09:40u22-03-2015 @ 09:40u | Link