Ook zevenklapper voor Twenthe E5

Twenthe E5 heeft zaterdagochtend een fantastische overwinning behaald op Ruurlo E7. Het was geweldig om te zien hoe de spelers van E5 samenspeelden. Vanaf het begin van de wedstrijd zaten ze er bovenop, het werd al snel duidelijk dat een overwinning mogelijk zou zijn. Het duurde dan ook niet lang voordat Fabian de ban brak en de 1-0 liet noteren. Daarna werd het eenrichtingsverkeer en keeper Teun bleef werkloos. Via een corner van Ties zorgde een verdediger van Ruurlo, middels een eigen goal, voor de 2-0. Daarna maakte Lieke, in de korte hoek de 3-0 en bepaalde Pien met een schot de ruststand op 4-0.

Na rust ging Twenthe E5 vrolijk verder met het aanvallen. Eerst joeg Tygo de bal tegen de touwen en daarna maakte Ties het halve dozijn vol. Het slotakkoord was voor Job die de eindstand op 7-0 bracht. Het samenspel was voortreffelijk en het werd een geweldige voetbalmorgen voor E5.

Bericht geplaatst op maandag 30 maart 2015 om 20:22u30-03-2015 @ 20:22u | Link