Twenthe 6 neemt afscheid van Daniël en Leo

Na afloop van de laatste thuiswedstrijd tegen Bon Boys 13 nam het zesde elftal op emotionele wijze afscheid van haar topscorer Daniël Bruggeman en routinier Leo de Leede.

Jammer genoeg heeft Daniël maar een jaartje deel uitgemaakt van het succesteam Twenthe 6 en dat is erg jammer. De technische staf is van mening dat hij een glorieuze toekomst voor zich zou hebben gehad indien hij er voor gekozen had om nog een paar jaar door te rijpen onder de beschermende vleugels van de staf en zijn gelouterde medespelers. Helaas gaat Daniël ons verlaten en kiest hij voor een vervolg van zijn loopbaan in het zaterdagteam van een Goorse zustervereniging. Hoogstwaarschijnlijk mag Daniël op de jaarvergadering in september als dank nog wel de Patsboemtrofee in ontvangst nemen.

Ook de oudste speler van het zesde gaat met voetballen stoppen. Leo de Leede speelde zes jaar voor het zesde en beleefde als 46-jarige zijn debuut op de velden van het Piepwillem. Met dank aan zijn ploeggenoten maakte Leo een sensationele ontwikkeling als voetballer door en wist hij zelfs regelmatig het vijandelijke net te vinden. Memorabel was zijn eerste doelpunt ooit, uit bij TVO in Beckum. Het juichen kreeg na dat doelpunt een volledig nieuwe dimensie en Leo wist de stijgende lijn moeiteloos door te trekken. Het kampioensjaar van het zesde in 2012 kan als absoluut hoogtepunt in zijn loopbaan worden genoemd. Als dank voor hun inzet voor het zesde ontvingen zowel Daniël als Leo behalve mooie dankwoorden en vele complimenten natuurlijk tevens een heerlijk pretpakketje verzorgd door Mitra Arjan Voortman. Het zesde bedankt beide spelers en wenst hen beiden een plezierige invulling van hun vrije tijd in de toekomst.

Bericht geplaatst op maandag 11 mei 2015 om 15:23u11-05-2015 @ 15:23u | Link