Heer en meester

Twenthe E1 won de laatste wedstrijd in de hoofdklasse met 6-0 van TVC’28. TVC’28 is niet de minste tegenstander. Zij staan 3e in de competitie. De leiders van Twenthe E1 hadden er niet veel vertrouwen in, omdat de jongens een E-kamp achter de rug hadden. Wonderbaarlijk was daar in de wedstrijd niets van te merken.

TVC’28  was de eerste helft continue in de aanval, maar het was Twenthe E1 dat snel en vaak scoorde. Benjamin Wolf (zie foto) maakte met ogenschijnlijk veel gemak de eerste vier doelpunten! Stijn Slag maakte er voor rust nog 5-0 van. In de tweede helft was Twenthe E1 veel in de aanval en controleerde nu de wedstrijd. Aanvoerder Jikke Horselenberg maakte 6-0 en het doelpunt van Joep Vrielink werd afgekeurd, omdat kort daarvoor gevaarlijk spel van Twenthe E1 was geconstateerd. Twenthe E1 bleef tot het eindsignaal kansen krijgen en was baas in eigen huis, heer en meester als ik een beetje mag overdrijven.

Twenthe E1 promoveerde halverwege dit seizoen naar de hoofdklasse, na het behalen van het kampioenschap in de 1e klasse. Zij behaalden in een half seizoen 16 punten! In een heel seizoen zou dat 32 punten zijn, snel gerekend. Dit resulteert in een 6e plaats (in totaal 12 teams). Een prachtige prestatie!

Voor meer foto’s zie snel www.TwentheE1.nl of https://www.facebook.com/TwentheE1

Bericht geplaatst op zaterdag 16 mei 2015 om 20:54u16-05-2015 @ 20:54u | Link