Twenthe F1 net niet in de prijzen

Net als Twenthe D1 en C1 nam Twenthe F1 ook deel aan het toernooi van FC Eibergen . De jongens voetballen om de derde/vierde-plaats. Het is al een goed resultaat dat de jongens in de finaleronde zijn gekomen en we waren dan ook nieuwsgierig hoe deze wedstrijd af zou gaan lopen. Twenthe F1 kwam twee doelpunten achter maar maakte nog een prachtig doelpunt uit een vrijetrap. Het team maakte een enorm gedreven indruk en deed er alles aan om te winnen. Helaas wint Twenthe F1 de wedstrijd niet, maar zij hadden na de vrije trap nog een aantal grote kansen om een doelpunt te maken. De jongens van F1 waren dus heel dichtbij de 3e plaats.

Bericht geplaatst op zondag 30 augustus 2015 om 22:30u30-08-2015 @ 22:30u | Link