Overwinning voor zaalteam I en II

In navolging van de veldvoetballers van Twenthe Goor zijn ook de zaalspelers uitstekend begonnen aan het nieuwe seizoen. Twenthe won maandagavond haar eerste wedstrijd in de eerste klasse met 3-2 van Almelo FC. In de Ispa-hal begonnen de spelers, ietwat gehinderd door spierpijn na de zege op Avanti van zondag, uitstekend. Halverwege was het 1-0 voor Twenthe. Na de 2-0 voorsprong werd het nog even spannend, maar de zege kwam eigenlijk geen moment in gevaar. Vrijdagavond is de eerste thuiswedstrijd voor Twenthe. Dan is ‘t Hoekje de tegenstander. Ook het tweede deed goede zaken. Zij wonnen dinsdag met 15-2 in Glanerbrug.

Bericht geplaatst op woensdag 9 september 2015 om 13:43u09-09-2015 @ 13:43u | Link