Nieuwe materialenruimte feestelijk geopend

Vorige week zaterdag is het nieuwe materialengebouw op feestelijke wijze geopend. Sinds het eind van het vorig seizoen is er door verschillende vrijwilligers gesloopt, getimmerd, gesleuteld, gemetseld en geschilderd om de nieuwe ruimte tip top in orde te maken.

Op initiatief van de accommodatiecommissie kwamen afgelopen zaterdag de verschillende vrijwilligers bijeen die zich voor het gebouw hebben ingezet en werd de nieuwe materialenruimte officieel in gebruik genomen. Voorzitter Ben Bekhuis heette de aanwezigen welkom en zette de vrijwilligers en medewerkers in het zonnetje. Ook Theo Degens van de accommodatiecommissie sprak mooie woorden, ook hij bedankte de vrijwilligers maar benadrukte ook hoe belangrijk het is dat Twenthe bij investeringen terug kan vallen op de Club van 100. Dankzij een financiële injectie van de Club van 100 en sponsors werd de ruimte gerealiseerd.

Ook werd benadrukt dat er telkens weer nieuwe wensen bijkomen, ook de werkplaats moet nog worden aangepakt, het werk bij Twenthe is nooit af. Tevens werd het beheer van de materialen overdragen. Stephan de Lat heeft jarenlang het materialenbeheer voor de vereniging onder zijn hoede gehad en droeg de sleutels over aan zijn opvolgers Paul van Wissing, Henk Gerink en Johan Rienks. Dit drietal werd samen met Stephan ook uitgenodigd om op symbolische wijze de rood wit blauwe ballonen lek te prikken waarmee de aanwezigen de ruimte konden bewonderen. Met een hapje en een drankje werden de festiviteiten tenslotte afgesloten in de kantine.

Bericht geplaatst op dinsdag 6 oktober 2015 om 17:18u06-10-2015 @ 17:18u | Link