Twenthe D3 eindigt seizoen in stijl

Na het succesvolle competitieseizoen en de eerste plek op het AVB Toernooi in Holten wisten de jongens van D3 ook afgelopen zaterdag wederom de eerste plek te behalen op het ABS Toernooi in Bathmen. Ondanks het warme weer gingen de jongens van D3 er vol tegenaan en wisten ze de eerste drie wedstrijden vol overtuiging te winnen. Meest opzienbarend was de goal van Jamie Beuving die vanaf de middenlijn wist te scoren in de derde wedstrijd, tegen SP Lochem. De laatste wedstrijd bleef spannend tot het einde. Een 0-2 achterstand op Schalkhaar werd tot een paar minuten voor tijd weggepoetst tot een gelijkspel, tot grote vreugde van de Twenthe D3 spelers. Al met al was dit een topseizoen waarvoor de leiders de spelers en trainers van D3 graag willen bedanken.

Bericht geplaatst op donderdag 12 juni 2014 om 12:22u12-06-2014 @ 12:22u | Link