Twenthe D1 wint de laatste wedstrijd voor de winterstop!

Twenthe D1 won met 4-1 van Rood Zwart D1. Altijd fijn om met een overwinning de winterstop in te gaan. Twenthe D1 controleerde de gehele wedstrijd. In de eerste helft kwam Twenthe dan ook vlot en verdiend op voorsprong, 1-0. Daarna verzuimden onze jongens om de klus vroegtijdig te klaren. Twee grote kansen werden niet benut. De bekende voetbalwet treedt dan in werking en Rood Zwart scoort uit een vrije trap, 1-1.

De tweede helft volgde hetzelfde spelbeeld. Twenthe controleert en creëert de meeste kansen. Nu worden de kansen wel benut, 2-1, 3-1. Op het einde kreeg Twenthe D1 nog een penalty en ook die werd op eenvoudige wijze omgezet in een doelpunt, 4-1.

Twenthe D1 staat op een gedeelde 3e plaats in de 1e klasse. Een goed resultaat, maar de jongens hebben meer in hun mars. Gaat het eruit komen? We zullen het zien. Volgend jaar.

Volg Twenthe D1 op Facebook en bekijk alle actiefoto’s van de wedstrijd:

Bericht geplaatst op zondag 6 december 2015 om 19:18u06-12-2015 @ 19:18u | Link