VV Twenthe leden op bezoek bij FC Twente, Levi Doek levert technisch hoogstandje af!

Zaterdag 12 december konden de leden van onze vereniging voor een leuk klein bedrag naar FC Twente tegen De Graafschap. Twenthe D5 was aanwezig met maar liefst 17 personen! Het weer was een minpunt deze avond maar de Goorse voetballertjes hebben de grote FC Twente eindelijk weer eens naar een overwinning geschreeuwd! Twenthe D1 speler Levi Doek mocht zijn hooghoudkunsten showen tijdens de rust op het veld!

In de dertigste minuut van de eerste helft moest Levi zich melden in de kleedkamer waar hij en zijn twee tegenstanders een aantal instructies kregen wat de bedoeling was. Toen het rustsignaal klonk van scheidsrechter Janssen mochten de jongens het heilige gras van de Grolsch veste oversteken onder begeleiding van de stadionspeaker! De stadionspeaker riep de namen van de drie jongens om en bij de naam Levi Doek kwam er een gejuich uit het Goorse vak!

De battle begon en Levi was ijskoud en van zenuwen had hij absoluut geen last. Zijn opponent had duidelijk last van zenuwen en na een aantal keer hooghouden was het avontuur afgelopen waardoor er nog één concurrent over bleef. Deze concurrent bleek de zenuwen aardig in bedwang te kunnen houden maar had bijna het halve veld met grote sprongen nodig om de bal onder controle te houden. Ook deze concurrent verloor de controle en de winst was dus binnen voor Levi! Hij bleef koel en ging rustig door tot dat de stadionspeaker Levi liet stoppen. Winnen in de Grolsch Veste met 25.100 toeschouwers op de tribunes, moet een geweldig gevoel geven!

Levi won met deze battle het officiële jubileumshirt van FC Twente en vertelde trots deze in te gaan lijsten. Via deze weg wil Levi de Jeugd Activiteiten Commissie (JAC) bedanken die dit voor hem heeft mogelijk gemaakt.

Bericht geplaatst op donderdag 17 december 2015 om 03:00u17-12-2015 @ 03:00u | Link