Twenthe 1 verslaat Barbaros

Ons eerste elftal heeft, na de thuiswedstrijd tegen Barbaros, de koppositie weten te behouden in de vierde klasse B. Tijdens het eerste bedrijf was de wedstrijd redelijk in evenwicht maar de individuele klasse van Jeffrey Asbroek zorgde er voor dat de thee goed smaakte. De rappe technicus scoorde vlak voor rust twee prachtige treffers.

Direct na rust gooide Guus Lummen de wedstrijd in het slot door de 3-0 op het score bord te schieten. Het verzet van Barbaros was daarmee gebroken en de rest van de wedstrijd was ons vlaggenschip de bovenliggende partij. Na een goede opening van Mark Nijland maakte Jasper Groothuis de 4-0 en daarna had Jasper nog een uitgelezen mogelijkheid op de 5-0 maar ditmaal zag hij zijn schot richting industrieterrein verdwijnen.

In de slotminuut wisten de gasten uit Hengelo de eretreffer nog binnen te schieten maar dat was direct het laatste wapenfeit van de wedstrijd.

Over twee weken staat de topper tegen SC Enschede op het programma. De wedstrijd zal op ons terrein worden afgewerkt en begint om 14.00 uur. Aankomend weekend komt ons eerste elftal niet in actie.

Bericht geplaatst op maandag 11 april 2016 om 17:18u11-04-2016 @ 17:18u | Link