uitreiking Johan Spenkelink jeugdscheidsrechtersbokaal

Na afloop van het Vivafloors E-F toernooi vond er op zaterdag 21 mei een seizoensafsluiting plaats met de vv Twenthe Jeugdscheidsrechters. Deze bijeenkomst stond onder leiding van de scheidsrechterscoördinator Robert Veehof en scheidsrechtersbegeleiders Martijn Busschers en Mark van het Bolscher en vond plaats in de kantine.

Het seizoen is samen geëvalueerd en er is alvast vooruit gekeken naar het volgend seizoen. Er is goed gefloten door onze jeugdscheidscheidsrechters waaronder ook > 10 (!) nieuwe jongens die dit seizoen gestart zijn met het fluiten van de F & E elftallen. Maar er is natuurlijk ook gekeken wat er nog beter kan. De jeugdscheidsrechters ontvingen als dank voor hun inzet in het afgelopen seizoen van de club een echte Fox40 scheidsrechtersfluit, de elitefluit onder de fluiten. Eerder ontvingen ze al een compleet scheidsrechterstenue zodat alle jeugdscheidsrechters er professioneel bijlopen.

Ook werd tijdens de bijeenkomst de eerste winnaar van de vv Twenthe Johan Spenkelink Jeugdscheidsrechters Wisselbokaal bekend gemaakt. Jeugdscheidsrechter (en C2 speler) Yusuf Caliskan sleepte deze prestigieuze wissel- bokaal in de wacht. Hij heeft als jeugdscheidsrechter een uitmuntend seizoen achter de rug en blok met name uit in zijn leiderschap en goed zicht op het spel. Ook zijn inlevingsvermogen en duidelijke beslissingen werden geprezen door de scheidsrechtersbegeleiders. De Johan Spenkelink wisselbokaal is beschikbaar gesteld en uitgereikt door Raymond en Harold Spenkelink.

Als club zijn we blij en trots op zoveel jonge en goede scheidsrechters. We zien ze volgend seizoen graag terug op onze velden want zonder scheidsrechters geen wedstrijd. Vv Twenthe dankt alle clubscheidsrechters voor hun inzet het afgelopen seizoen en rekent ook voor volgend seizoen weer op hun inzet. Ben je nog geen clubscheidsrechter maar zou je dit wel graag willen worden? Meld je dan bij Robert Veehof, Martijn Busschers of Mark van het Bolscher.

Bericht geplaatst op zondag 22 mei 2016 om 00:46u22-05-2016 @ 00:46u | Link