MET DE SUPPORTESBUS NAAR RSC-TWENTHE

Snel schakelen tussen Hennie Visscher, Club van 100 en het bestuur van Twenthe heeft geresulteerd in gratis busvervoer naar de finalewedstrijd (heenronde) tussen RSC 1 en Twenthe 1 aanstaande zondag 29 mei om 14:00 uur in Rossum.

Het vervoer per bus is gratis. In de bus zijn consumpties verkrijgbaar, deze zijn echter niet gratis. De bus vertrekt zondag aanstaande om 12:30 uur vanaf het Piepwillem. Er is plaats voor 60 personen en vol is vol. Supporters, sponsors, vrienden en vriendinnen van Twenthe1 kunnen zich telefonisch aanmelden bij de reisleider Stephan de Lat (0651018307) om een plek in de bus te reserveren.

De aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst genoteerd, als hij niet opneemt spreek dan uw naam in op de voicemail. Leiders van jeugdteams kunnen het aantal spelers in een keer doorgeven, jeugdleden hoeven dan niet afzonderlijk te bellen. Wij danken Hennie Visscher en de Club van 100 voor dit sympathieke initiatief. Graag tot zondag!

Bestuur Twenthe

Bericht geplaatst op vrijdag 27 mei 2016 om 12:12u27-05-2016 @ 12:12u | Link