Gevraagd: Enthousiaste Jeugdtrainers!

Zoals iedereen wel weet kan een vereniging niet draaien zonder de inzet van vrijwilligers. Voor VV Twenthe geldt dit natuurlijk ook, vandaar een oproep vanuit de Technische commissie.
Wij zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die zich graag willen inzetten als jeugdtrainer. Vooral bij de oudere jeugd (A,B, C) zijn wij nog op zoek naar leuke trainers!

Wat kun je van ons verwachten als jeugdtrainer?

1.Maximale ondersteuning vanuit de TC;

2.Oefenstof en intensieve begeleiding waar gewenst;

3.Trainen in duo-vorm is mogelijk waardoor de tijdsbelasting kleiner wordt. Bovendien trainen sommige elftallen maar 1x per week.

4.Het gaat om de trainingen, niet de wedstrijden. Daar hebben we leiders voor;

5.In enthousiaste en serieuze trainers wil de club altijd investeren en bieden we cursussen van de KNVB aan.

Is dit iets voor jou of ken je iemand die gemaakt is om deze rol te vervullen? Neem dan contact met op Jos Huuskes!

Telefoon: 06-30731393

Of per mail: Joshuuskes79@gmail.com