Jeugdevenement: Vossenjacht

Op vrijdag 4 november organiseren wij een vossenjacht! Wij verzamelen ons om 18:30 uur bij de Bibliotheek in het centrum van Goor. Je gaat met je team en leiders het centrum in om zo veel mogelijk vossen te vinden. Je kunt van alles tegenkomen; een visser, een kok, een scheidsrechter, een zwerver etc. Als je een van hen gevonden hebt vraagt je naar een logo van een voetbalclub. Dit logo neem je mee, je verzamelt 21 logo’s van verschillende voetbalclubs. Het team dat de meeste logo’s heeft verzameld voor 20:00 uur wint de Vossenjacht. Voor iedere deelnemer zal er een heerlijk broodje knakworst zijn en warme chocolademelk.

Wij vragen de leiders om per mail aan te geven met hoeveel spelers zij komen. (vvtwenthe.jac@gmail.com). Ook vragen wij de ouders om zich op te geven als ‘vos’ of om mee te lopen met de groepjes.

Bericht geplaatst op maandag 10 oktober 2016 om 17:41u10-10-2016 @ 17:41u | Link