Twenthe D1 wint twee keer met 4-0!

Twenthe D1 won zaterdag met 4-0 van ATC en dinsdag met 4-0 van Excelsior. Het was reeds voorspeld in een eerder wedstrijdverslag van Twenthe D1. Een overwinning was aanstaande, de jongens worden beter en beter.

Natuurlijk verliepen de twee wedstrijden niet vlekkeloos, maar ze wonnen in ieder geval met overtuiging. In beide wedstrijden kwam Twenthe D1 nog wel moeizaam uit de startblokken, maar hield de keeper zijn team op de been. Vervolgens gingen de jongens samen de strijd aan, werden duels gewonnen en kansen benut. Tegen ATC was de wedstrijd nog voor rust beslist (3-0), maar tegen Excelsior kwam de doelpuntenmachine pas in de tweede helft op gang. In Rijssen was het mooi om te zien dat andere jongens het voortouw namen en de doelpunten maakten. Een bewijs dat iedereen in het team belangrijk is.

Zaterdag speelt Twenthe D1 tegen de nummer 2 in de competitie. Ze gaan met vertrouwen naar BWO.

Bekijk alle 33 actiefoto`s op: https://www.facebook.com/TwentheD1/

Bericht geplaatst op woensdag 9 november 2016 om 19:53u09-11-2016 @ 19:53u | Link