Nieuwjaarsreceptie, aftrap jubileumjaar en de Univé-Oliebollencross

De winterstop zit er alweer op voor alle Tricolores. De luie stoel wordt weer ingewisseld voor het trainingsveld. De eerste loopsessies zijn al afgewerkt, de zaalvoetballers zijn vrijdag weer actief én zondag geven de voetballers acté de presence tijdens de traditionele nieuwjaarsloop. Dan is het namelijk tijd voor de 37ste uitgave van de Univé-Oliebollencross. De start van de diverse afstanden is 10.30 uur, de inschrijving een uur eerder. De wandelaars starten om 10.00 uur. De nieuwjaarsreceptie is overigens vrijdagavond in ons clubgebouw. Dan proosten we op een nieuw succesvol jubileumjaar. Want in de kantine zullen we een en ander toelichten over dit jaar, waarin de club 90 jaar bestaat. Voor de kinderen is er zondag een kleurwedstrijd, download hier de tekeningen.

Bericht geplaatst op woensdag 4 januari 2017 om 13:13u04-01-2017 @ 13:13u | Link