Twenthe A2 naar FC Schalke 04

Zaterdag 11 Februari is VV Twenthe A2 naar de wedstrijd Schalke 04 – Hertha BSC geweest, er werd om 13:30 verzameld bij Café de Buddy’s in Goor, met 3 auto’s en een busje op weg naar Gelsenkirchen, eenmaal aangekomen daar zochten we een plekje om even wat te drinken en te eten voor de wedstrijd van start ging, we zijn daar ongeveer 2 uur geweest.

Later zijn we naar het stadion gelopen, kaartjes gescand en op naar onze plek, er hing een goede sfeer in het stadion, de harde kern van Schalke zat er al anderhalf uur van te voren en ze zongen luidkeels.

Toen de wedstrijd van start ging werd er nog veel harder gezongen, iedereen had het naar zijn zin, de wedstrijd was goed en er gebeurde veel, Schalke heeft met 2-0 gewonnen.

Na de wedstrijd hebben we met zijn allen weer verzameld en zijn we terug gelopen naar de auto’s en naar goor gereden. Ca 23:00 u kwamen we weer aan bij de buddy’s waar we nog wat hebben gedronken en nagepraat over de dag, al met al heeft iedereen een top dag gehad !

Een aantal hebben het hierbij gelaten en een aantal anderen zijn door gegaan naar Café Johnys in Goor.

Bericht geplaatst op maandag 20 februari 2017 om 15:11u20-02-2017 @ 15:11u | Link