Bekerwedstrijd: vv Twenthe Za1 - De Esch 2

Bekerfinale 25 mei 2013. Gast en reserve spelers deden alsof ze de beker hadden gewonnen, terwijl ze met 1-6 hadden verloren. Dit om de selectie in Mallorca voor de gek te houden..

Aanstaande zaterdag om 14:30u speelt het zaterdag elftal in de kwartfinale van de beker, ze nemen het hierin op tegen De Esch 2. Een oude bekende van het zaterdag elftal, De Esch 2 wist immers in 2013 de beker te pakken ten koste van het zaterdag elftal (6-1 was destijds de uitslag). De onderlinge balans tussen beide teams is met 2 overwinningen, 1 gelijkspel en 1 nederlaag in het voordeel van De Esch 2. Met 29 doelpunten in 4 wedstrijden zijn wedstrijden tussen beide teams een garantie voor veel spektakel.

Voor de mannen van v/d Einde lijkt het bekertoernooi de enige kans om nog een prijs te pakken dit seizoen, de achterstand in de competitie op koploper Tubantia is al 8 punten en aangezien ze Tubantia al twee keer gehad hebben lijkt het kampioenschap wederom een bekeken zaak. De beker had dit seizoen sowieso al een hoge prioriteit, want het is de enige prijs die nog ontbreekt in de goed gevulde prijzenkast van het team.

Martijn kan aanstaande zaterdag beschikken over een volledig fitte selectie, alleen sterspelers Boulos Kourie en Bernd Waanders ontbreken wegens vakantie.

Bericht geplaatst op maandag 27 februari 2017 om 14:30u27-02-2017 @ 14:30u | Link