Asbroek houdt Twenthe in de race voor nacompetitie

Jeffrey Asbroek, de absolute “man of the match” nam het 1e vanmiddag in en tegen Heeten aan de hand en bezorgde ze de 0-3 overwinning. Hij scoorde alle drie doelpunten. Binnen 5 minuten na het eerste fluitsignaal bracht hij Twenthe al op voorsprong in een overigens verder, van beide kanten, matige eerste helft. De 0-1 was tevens de ruststand. In de tweede helft lag de gelijkmaker meer voor de hand dan een grotere voorsprong, de verdediging moest echt aan de bak om het Goorse doel schoon te houden. Waar Heeten niet succesvol was in de afronding was het eerste dat wel. Een kwartier voor tijd tikte Asbroek de de 0-2 binnen en met de 0-3, vijf minuten voor tijd, besliste hij de wedstrijd. Met deze uitslag is het eerste nog kansrijk om de vierde plaats te behalen, die uitzicht biedt op een ticket voor de nacompetitie.

Bron: Goorsnieuws.nl

Bericht geplaatst op maandag 10 april 2017 om 10:03u10-04-2017 @ 10:03u | Link