Apotheose op het Piepwillem bij Twenthe 1!

De ultieme ontknoping van de Derde Klasse B van het zondagvoetbal vindt aanstaande zondag plaats op het Piepwillem. Het eerste elftal van Twenthe ontvangt de koploper en titelkandidaat Lemelerveld op het eigen veld en heeft daarbij zelf ook nog een ijzer in het vuur wat betreft de kans op een plek in de na-competitie voor promotie.

In de TC Tubantia stond vrijdag een mooi interview met trainer Michiel Mensink. Het is duidelijk dat Michiel altijd goed heeft opgelet tijdens de wiskundelessen op de middelbare school want via enkele ingenieuze formules is de kans aanwezig dat Twenthe in geval van een gelijkspel door gaat naar het competitietoetje. We gaan het zondag allemaal mee maken.

Wat de uitkomst ook zal zijn, Twenthe kan zeker terugkijken op een mooi debuutseizoen in de Derde Klasse. Dat is ook de reden dat het bestuur en de selectie na afloop van de wedstrijd de trouwe supporters wil bedanken voor de steun in het afgelopen seizoen. Leden, supporters, sponsoren en vrijwilligers worden daarom van harte uitgenodigd om zondag samen met spelers, staf en het bestuur een consumptie te nuttigen na afloop van de wedstrijd. Ook wordt stil gestaan bij het afscheid van enkele trouwe gedienden. Vanzelfsprekend wordt er gezorgd voor een passende muzikale entourage, een hapje en een drankje. Omdat het zondag tevens moederdag is, zijn ook alle moeders natuurlijk van harte welkom!

Graag tot zondag,

Bestuur v.v. Twenthe