CHEESE! Voetbalplaatjes foto-shoot op zaterdag 9 september

Voor in de agenda: op zaterdag 9 september worden alle leden van vv Twenthe op de foto gezet voor de voetbalplaatjesactie van Albert Heijn. Aan het einde van het jaar kunt u bij de Goorse supermarkt weer stickers verzamelen van alle voetballers in `t Twentse Haagje. Daartoe moeten ook alle (jeugd)spelers van vv Twenthe op de kiek. Alle leden krijgen deze brief op de mat met daarin een uitleg over de centrale foto-dag. De jeugdcommissie is bezig met een schema om alles vlekkeloos te laten verlopen, evenals in 2010 (foto). Het is voor welslagen van de actie van belang dat alle leden zoveel als mogelijk rekening houden met een kort foto-moment op deze dag. De seniorenteams gaan met het gehele team op de gevoelige plaat. Nadere info volgt nog op ons digitale thuis en op Facebook. Resumerend: 9 september mogen we dus allemaal op de foto: CHEESE! En niet vergeten een week eerder is ons jubileum in het kader van het 90-jarig bestaan.

Bericht geplaatst op donderdag 10 augustus 2017 om 12:47u10-08-2017 @ 12:47u | Link