Hennie Visscher nieuwe oude voorzitter

Het bestuur van Twenthe is enorm blij bekend te kunnen maken dat er een kandidaat is gevonden om Ben Bekhuis op te volgen als voorzitter van de vereniging. Daarbij is Twenthe uitgekomen bij een oude bekende, namelijk Hennie Visscher. In de persoon van Hennie Visscher heeft Twenthe een echte clubman en een ervaren bestuurder bereid gevonden om de voorzittershamer over te nemen. Hennie is nog altijd veelvuldig aanwezig op het Piepwillem. Behalve als supporter van het eerste elftal is hij ook vaak aandachtig toeschouwer bij de verrichtingen van zijn kleinzoon en daarnaast ook nog actief als scheidrechter bij de senioren op de zondagochtend.

Onder leiding van Helmig Westerik heeft een klein comité zich sinds het begin van dit jaar ingespannen om een geschikte kandidaat te vinden. Hennie Visscher was vanaf het begin één van de belangrijkste gegadigden maar door zakelijke beslommeringen leek er een kink in de kabel te komen. Toen deze kink was weggenomen bleek Hennie Visscher alsnog beschikbaar voor het voorzitterschap. Hennie Visscher heeft diverse directiefuncties vervuld in de bus- en touringcarbranche en is op dit moment directeur van Havi Travel in Rijssen. In het verleden was Hennie al voorzitter van Twenthe in de periode van 2005 tot 2009, ook maakte hij tot vorig jaar deel uit van het bestuur van FC Twente Vrouwen. Daarmee is Hennie de gedroomde kandidaat voor de voorzittersfunctie van de club. Tijdens de algemene ledenvergadering in september 2018 zal Hennie officieel door het bestuur worden voorgedragen als nieuwe voorzitter van Twenthe.

De algemene ledenvergadering van Twenthe staat gepland voor de tweede helft van september 2018. De definitieve datum, de uitnodiging en de agenda worden te zijner tijd via de website bekend gemaakt.

Met vriendelijke groeten, Het Bestuur

Bericht geplaatst op zaterdag 9 juni 2018 om 12:43u09-06-2018 @ 12:43u | Link