Daniël Bruggeman alleen aan kop in PatsBoem-klassement

Het scoutingsapparaat van Twenthe 6 zal met veel voldoening de top van de PatsBoem-ranglijst in de gaten houden. Aan het begin van het seizoen werd Daniël Bruggeman gepresenteerd als zomeraankoop en Daniël presteert uitmuntend. Met zes treffers heeft Daniël zich inmiddels aan de top van het PatsBoem-klassement gevestigd. Inmiddels hebben 39 spelers van onze club dit seizoen het net al gevonden. Wanneer je in de PatsBoem-lijst op een naam klikt krijg je een overzicht van de treffers die desbetreffende persoon heeft gescoord, dit seizoen.

Daniël heeft drie achtervolgers die vier maal doeltreffend zijn geweest. Bryan Tieman scoorde deze vier treffers in de eerste wedstrijd van het seizoen en kwam daarna nog niet weer in actie. Emiel Freriksen scoorde afgelopen weekend twee maal en bracht zijn totaal op vier doelpunten. Mark Nijland wist het leder eenmaal in het net te werken tijdens de derby tegen Hector en heeft zijn totaal ook tot vier doelpunten opgeschroefd. De “klapper van de week” komt op naam van Guus Lummen die op een gedeelde vijfde plaats in de lijst binnenkomt na zijn hattrick tijdens de wedstrijd van het tweede tegen Dinxperlo.

Bericht geplaatst op dinsdag 30 september 2014 om 14:20u30-09-2014 @ 14:20u | Link