Inlooptraining meidenvoetbal met FC Twente Vrouwen

Vanaf 27 maart zal er acht weken lang een voetbaltraining worden verzorgd door FC Twente Vrouwen, bij GFC en vv Twenthe. Beide verenigingen willen hiermee hun samenwerking bekrachtigen op gebied van meidenvoetbal en hun actieve leden iets extra’s bieden. Op de data hieronder worden de MO13 en MO19 teams onderhanden genomen door twee FC Twente speelsters.

Ben jij benieuwd of de voetbalsport iets voor jou is? Ben jij een meisjes tussen de 10 en 19 jaar? Kom jij uit Goor of directe omgeving?

Dan bieden GFC en vv Twenthe jou een unieke kans om kennis te maken met deze leuke sport. Onder begeleiding van speelsters van FC Twente Vrouwen vinden er inlooptrainingen plaats:

Dit zal in twee leeftijdscategorieën plaatsvinden. Te weten:

19.00 – 20.00 11 t/m 14 jaar

20.00 – 21.00 15 t/m 19 jaar

Deze avonden zijn geheel vrijblijvend, maar je moet je wel even opgeven. Klik op hier om bij het opgavenformulier te komen. We zien je graag deze avonden verschijnen en wie weet speel je binnenkort ook bij onze enthousiaste en groeiende meidenafdeling.

Bericht geplaatst op dinsdag 12 maart 2019 om 16:10u12-03-2019 @ 16:10u | Link