Vriendinnen- en Vrouwenvoetbalavond op 29 mei

Op woensdag 29 mei organiseert de commissie Meiden- en Vrouwenvoetbal ST GFC Twenthe een Vriendinnen- en Vrouwenvoetbalavond. Deze vindt plaats op het sportpark bij GFC. Met deze avond willen ze laten zien, dat het meiden- en vrouwenvoetbal leeft binnen de beide verenigingen. We nodigen dan ook alle meiden- en damesleden uit voor deze sportieve en gezellige avond. Tevens willen we onze gezamenlijke meidenafdeling promoten, zodat we hierin verder kunnen groeien.

Voor alle meiden in de leeftijd van 6 tot en met 19 jaar is er een actieve voetbalavond georganiseerd, van 19.00 tot 21.00 uur, met onder andere enkele speelsters van FC Twente Vrouwen. Naast de vaste leden, zijn zusjes, nichtjes, vriendinnetjes, ed. ook van harte welkom, zodat zij kennis kunnen maken met deze mooie sport. Voor niet leden + ouders is het deze avond ook mogelijk om informatie in te winnen over meidenvoetbal binnen Goor.

Niet leden dienen zich deze avond nog wel even aan te melden. Dit kan door een mail te sturen naar: goorsemeidenvoetbal@gmail.com of door hier te klikken.

Vanaf 20.00 uur zijn ouders van onze meidenteams en alle vrouwenteams welkom in onze kantine. Onder muzikale klanken van een DJ maken we er een gezellige avond van tot de late uurtjes. De organisatie hoopt op een geweldige opkomst.

Bericht geplaatst op maandag 20 mei 2019 om 13:06u20-05-2019 @ 13:06u | Link