Frans Huisstede is het bakworstfenomeen van Twenthe

Dit jaar weer meer bakworsten verkocht dan vorig jaar!

Goed nieuws voor onze jeugdafdeling. Na de kleine verkoopdip van vorig jaar zit de bakleveractie van Twenthe weer helemaal in de lift. Dit jaar zijn er weer driehonderd worsten meer verkocht dan vorig jaar! Een groot compliment aan alle bakworstverkopers van Twenthe. De man die nooit in een dip lijkt te zitten is Frans Huisstede. In 2018 zat Frans al boven de 500 stuks, dit jaar verkocht Frans 532 worsten in Goor en verre omstreken! Fenomenaal!

Vanaf oktober zijn de leden van Twenthe weer op pad gegaan met de worsten voor de jaarlijkse bakworstactie. De balans is inmiddels opgemaakt, het geld geteld en de prijzen uitgedeeld. Aan het eind van het verhaal weer een prachtig resultaat en een mooie bijdrage voor de jeugdactiviteiten.

De onklopbare bakworstkampioen van Twenthe is Frans Huisstede. Dit jaar al weer voor de achtste achtereenvolgende keer onklopbaar. Hij verkoopt ze niet alleen in Goor maar ook in de omliggende plaatsen van de Hof van Twente. Vanaf eind oktober was Frans al in actie en was hij overal in Goor en omstreken te vinden om de heerlijke worsten aan te bieden. Bouwplaatsen, winkelcentra en horecagelegenheden worden door Frans bezocht om de winterse lekkernij te slijten. Geheel terecht werden de superbakworstverkopers door Stephan de Lat van het bakworstcomité in het zonnetje gezet.

Van de vele jeugdleden die die de worsten verkochten aan opa’s, oma’s, kennissen enburen was Luuk Rasink het meest succesvol, hij verkocht er dit jaar bijna zestig een paar meer dan Kasper Bekhuis. De beste teamprestatie werd dit jaar geleverd door A1, zij verkochten er 124, top gedaan. Het B1 elftal deed ook goed hun best, ze waren een goede runner-up en zij krijgen dit jaar de aanmoedigingsprijs.

De opbrengst van de bakworstenverkoop komt bijna volledig ten goede aan de jeugdafdeling van de club die hiermee activiteiten, nieuwe materialen en cursussen kan financieren. Dit is altijd weer een mooie aanvulling op het budget. Namens Twenthe bedankt het bakworstcomité allen die de actie ook dit jaar weer tot een groot succes hebben gemaakt. Niet allen Frans Huisstede en de andere superverkopers maar ook Wiggers Vleeswaren uit Hengelo wederom hartelijk dank voor de ondersteuning van de actie.

Bericht geplaatst op maandag 16 december 2019 om 17:30u16-12-2019 @ 17:30u | Link