Jeugd Activiteiten Commissie zoekt nieuwe vrijwilligers

Na ruim 5 jaar met heel veel plezier jeugdactiviteiten te hebben georganiseerd, is het tijd voor een frisse wind. Het JAC (Jeugd Activiteiten Commisie) is op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Inmiddels hebben we het afgelopen jaar 3 nieuwe jonge enthousiaste JAC leden mogen begroeten. Om de activiteiten ook de komende jaren goed te kunnen organiseren, zijn we opzoek naar nog 2 nieuwe leden. Het zou ontzettend jammer zijn wanneer dit niet gaat lukken, waardoor het JAC in de toekomst in de problemen kan komen. Het is helaas voor ons niet te realiseren om een ieder persoonlijk te vragen, maar lijkt het je leuk om activiteiten te organiseren voor de jeugd van VV Twenthe, laat het ons dan weten. Wij kunnen je vertellen welke taken erbij horen, en je er ook wegwijs in maken. Kom gezellig bij het JAC en loop dit seizoen alvast mee om het te ervaren.

Wij rekenen op jullie en hopen het JAC met een gerust hart te kunnen overdragen.

Sportieve groet,

Martin Jeurlink (06-16980980)
Ellen Arkes (06-18578772)
Marcia Maneschijn (06-22080852)