VV Twenthe nipt onderuit tegen Almelo

VV Twenthe heeft zondag in een vriendschappelijke wedstrijd met 0-1 verloren van Almelo. Trainer Mark Bolink, die zijn ploeg met twee verschillende teams liet spelen, zag dat de Tricolores zeker niet minder waren dan de tegenstander.

De bezoekers, met voormalig FC Twente-aanvaller Thijs Houwing (die tegenwoordig in Goor woont) als trainer aan het roer, wisten uiteindelijk te winnen door een schitterende vrije trap. Guus Lummen kreeg met zijn hoofd nog een goede kans om de gelijkmaker te maken, maar zijn kopbal belandde in de handen van de doelman. Aanstaande zondag speelt ons 1e elftal opnieuw een oefenwedstrijd. De uitwedstrijd tegen SV Vasse begint om 11.30 uur.

Bericht geplaatst op maandag 17 augustus 2020 om 10:47u17-08-2020 @ 10:47u | Link