UPDATE | Nog drie dagen om in te leveren!

Ga jij de strijd aan met Twenthe-coryfeeën Jan van Wissing, De Coev en Tom Heijmer? Dit seizoen organiseert de selectie van Twenthe voor het eerst de v.v. Twenthe Koning TOTO competitie. Voorspel alle wedstrijden van Twenthe I het aankomende seizoen, wie de kampioen en degradanten zijn, en wie onze topscorer wordt. Door mee te doen maakt u kans op een prijzenpot van meer dan €750,-, met een hoofdprijs van maar liefst €250! Voor slechts 10 euro kunt u meedoen, en sponsort u daarnaast met uw deelname het trainingskamp van de selectie. Deelnameformulieren worden tijdens de bekerwedstrijden van Twenthe 1 uitgereikt of kunnen afgehaald worden in de kantine. Uiterlijke inleverdatum is 19 september, het formulier inclusief deelnamegeld kan ingeleverd worden bij alle spelers van de selectie!

Bericht geplaatst op dinsdag 15 september 2020 om 01:05u15-09-2020 @ 01:05u | Link