Marc van den Burg legt voorzittershamer neer

Beste leden, vrijwilligers en sponsoren van vv Twenthe,

Afgelopen weekend heb ik bij het dagelijks bestuur, en gisterenavond tijdens de bestuursvergadering bij de overige bestuursleden, aangegeven per direct mijn taken als voorzitter voetbalzaken neer te leggen.

Het jaar 2020 begon voor mij goed om samen met Robin benoemd te worden tot voorzitters van onze mooie club. Helaas stond het jaar 2020 privé voor mij in het teken van het verliezen van een aantal zeer dierbare mensen. De één kan daar makkelijker een plekje aan geven dan de ander. Voor mij maakt het dat ik nu tijd neem voor mijn eigen verwerking en tijd en aandacht voor mijn gezin en familie. Voor mij blijft er dan te weinig tijd over blijft om te kunnen doen wat een voorzitter zou moeten doen.

Zeker zal ik mij blijven inzetten voor de club en blijf ik aan als lid van de Jeugd Commissie en als jeugdleider. En mocht je mij tegenkomen op het sportpark en vragen hebben spreek mij dan ook gerust aan.

Alle bestuursleden, leden, sponsoren en de mensen waar ik direct mee heb samengewerkt en mensen die de club op welke andere manier dan steunen door inzet, support, etc. wil ik bedanken. Het werken als vrijwilliger is eigenlijk één van de mooiste beroepen die je kunt hebben en ik roep een ieder dan ook zeker op dat als je iets voor de club wilt doen, meld je bij één van de commissie of bestuursleden.

Sportieve groeten,

Marc van den Burg

Het bestuur van vv Twenthe betreurt en respecteert het besluit en dankt Marc voor zijn tomeloze inzet en zal de zoektocht starten naar een opvolger.

Bericht geplaatst op vrijdag 15 januari 2021 om 14:12u15-01-2021 @ 14:12u | Link