Uiterlijk zaterdag 8 november lijsten inleveren van de bakleveractie!

De afgelopen weken zijn de leden van onze club langs deuren, familie, collega’s en bekenden gegaan voor de bakleveractie van onze club. De verkooplijsten kunnen tot zaterdag 8 november worden ingeleverd bij de leiders. Je hebt dus nog enkele dagen om de heerlijke versnaperingen aan de man te brengen.

De beste 5 verkopers kunnen zoals gewoonlijk rekenen op een leuke KADOBON!

Leiders, graag alle lijsten verzamelen en graag uiterlijk woensdag 12 november inleveren bij één van de volgende adressen:

Stephan de Lat: Anjerstraat 7

Leo de Leede: Deldensestraat 27

Raymond Spenkelink: Zwanenstraat 7

Ben Bekhuis: Kloosterlaan 34

Wij zullen ervoor zorg dragen dat de bestelde bakworsten (+bestellijst) bij jullie thuis worden afgeleverd. Dit zal zijn op maandag 24 november a.s. De worsten kunnen dan nog voor Sinterklaas afgeleverd worden (kadotip!).

Laten wij met zijn allen de schouders er onder zetten en deze actie weer op ouderwetse wijze tot een succes maken. Wij rekenen op jullie!

Bij voorbaat hartelijk dank.

Met vriendelijke groeten,

Jeugd- en Bakworstcommissie vv Twenthe

Bericht geplaatst op woensdag 5 november 2014 om 16:08u05-11-2014 @ 16:08u | Link