Extra ledenvergadering over (hernieuwde) kleedkamers op dinsdag 18 mei

Voor in de agenda! Op dinsdag 18 mei staat een extra algemene ledenvergadering op de rol met als belangrijkste thema de verbouwing van de kleedkamers. De bouwcommissie heeft de afgelopen maanden een plan vervaardigd, welke met veel enthousiasme is ontvangen door het bestuur van de club. De keuze is echter aan de leden en dus mogen alle Tricolores beslissen over het voorstel van het bestuur. Daarnaast zal ook de noodzakelijke uitbreiding van het bestuur worden toegelicht. Der Vorstand van de Tricolores moet gezien de uitdagingen die ons wachten worden uitgebreid. Daarover binnenkort meer. Net als over het tijdstip en de aanmelding en of deze ledenvergadering digitaal of heel misschien toch fysiek is.

Bericht geplaatst op dinsdag 20 april 2021 om 15:56u20-04-2021 @ 15:56u | Link