Het zaterdagteam in slotfase naar ruime overwinning

Het zaterdagelftal heeft afgelopen weekend ruim gewonnen van Bon Boys 2. In Haaksbergen wisten de mannen van Martijn van den Einde in de slotfase uit te lopen naar een 3-8 overwinning. De beginfase van de wedstrijd gaf echter een ander beeld. Al na vijf minuten spelen kwam Bon Boys op voorsprong en toen Raymond daarna zijn eigen keeper met een bekeken kopbal passeerde leek een zware middag zich aan te dienen. De aansluitingstreffer die daarop volgde werd door Bon Boys direct beantwoord met een nieuwe treffer zodat er met een 3-1 achterstand aan de thee kon worden genipt.

Het was weer druk in het coachingsvak

Direct na rust stelde het zaterdagteam orde op zaken. Slecht uitverdedigen van de sluitpost van Bon Boys stelde Stephan in staat om de 3-2 aan te tekenen en even later mazzelde Niek toen zijn zeer zwakke inzet door een verdediger van Bon Boys op spectaculaire wijze in eigen doel werd geschoten. John bracht het zaterdagteam daarna op voorsprong en wederom bedenkelijk optreden van de keeper van Bon Boys zorgde ervoor dat Koen de 3-5 kon binnenschieten. In de slotfase gaf Bon Boys het verzet op en kon er worden uitgelopen naar een 3-8 overwinning. Zaterdag staat de belangrijke thuiswedstrijd tegen PH2 op het programma, één van de directe concurrenten om de koppositie.

Bericht geplaatst op dinsdag 18 november 2014 om 00:38u18-11-2014 @ 00:38u | Link